Λίγες μέρες πριν την Black Friday 2022, το omnichannel οικοσύστημα του Public Group παρουσιάζει στοιχεία για τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην online Black Friday 2021.

Τα στοιχεία αφορούν ηλεκτρονικές αναζητήσεις και αγορές που πραγματοποιήθηκαν στα public.gr & mediamarkt.gr κατά την περσινή Black Friday. Τα βασικά trends που παρατηρήθηκαν είναι τα εξής: Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%), ενώ αξιοποίησαν και τις mobile σε ποσοστό 25%. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10 μμ.

Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα. Την τιμητική της είχε και το 2021 η τεχνολογία. Τα smartphones συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ενώ ακολούθησαν τηλεοράσεις, gaming κονσόλες, laptops.