Aύξηση στην τηλεθέαση των αθλητικών εκπομπών κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους έφερε το πλούσιο αθλητικό καλοκαίρι -το οποίο περιελάμβανε τους Ολυμπιακούς Αγώνες, το UEFA Euro, το CONMEBOL Copa America και το Παγκόσμιο Κύπελλο Κρίκετ T20-, ενισχύοντας τις υπηρεσίες streaming.
Για παράδειγμα, οι Ολυμπιακοί Αγώνες ενδιέφεραν έναν στους τέσσερις νέους συνδρομητές του Discovery+ το τρίτο τρίμηνο, καθιστώντας το μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες υπηρεσίες το 2024, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη «Entertainment on Demand» της Kantar. Όπως αποκαλύπτει η μελέτη, τα μισά νοικοκυριά παρακολούθησαν αθλητικά προγράμματα το τρίτο τρίμηνο, συγκριτικά με το 44% το δεύτερο τρίμηνο. Περίπου το 56% των νέων τηλεθεατών ήταν γυναίκες και το 48% ήταν ηλικίας 55+.
Το Apple TV+ και το Discovery+ ήταν οι ταχύτερα αναπτυσσόμενοι multi-market VOD streamers σε ετήσια βάση, με τους Ολυμπιακούς Αγώνες να παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του Discovery+ το 2024. Επιπλέον, το Ad-supported streaming σημείωσε ιδιαίτερη ανάπτυξη, με τις συνδρομές AVOD να αυξάνονται κατά 8% σε τριμηνιαία βάση και τους χρήστες FAST να αυξάνονται κατά 2%.
Μεταξύ των νέων χρηστών, το 39% επέλεξε το SVOD, το AVOD κατέλαβε το 29% και το FAST το 24%. Σημειώνεται πως έπειτα από ένα αδύναμο πρώτο τρίμηνο, το Prime Video ανέκαμψε και πέτυχε το υψηλότερο μερίδιο συνδρομών επί πληρωμή VOD τόσο το δεύτερο όσο και το τρίτο τρίμηνο.
(Πηγή: WARC)