Περισσότεροι από 1 στους 3 marketers συμπεριλαμβάνουν ήδη την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών στους μετρήσιμους στόχους των influencer marketing στρατηγικών τους, ενώ 1 στους 10 τοποθετεί πλέον πάνω από το μισό του influencer marketing budget σε social commerce καμπάνιες, σύμφωνα με έρευνα της Influencer Intelligence σε 150 αγορές.
Όπως προκύπτει, σε ποσοστό 74% οι marketers πιστεύουν ότι η ανάπτυξη του social commerce θα οδηγήσει σε καλύτερες πρακτικές σε επίπεδο ROI και measurement στο influencer marketing, ενώ 6 στους 10 θεωρούν τα shoppable links ως μέσο για την ενσωμάτωση του social commerce στην influencer στρατηγική τους. Για το 51%, το shoppable live streaming θα αποτελεί «must» μέσα στο 2023, ενώ 4 στους 10 έχουν λάβει καλύτερα αποτελέσματα από micro-influencers, όσον αφορά το social commerce.
Βασικό εμπόδιο για την επιτυχία του τελευταίου παραμένει η πρόσβαση σε επαρκή data από τους influencers για τη μέτρηση ROI, καθώς και ο εντοπισμός ταλέντων που μπορούν να ανταποκριθούν στους στόχους των πωλήσεων. «Καθώς το social commerce εντάσσεται σταδιακά στην influencer στρατηγική των brands, φαίνεται πως οι marketers θα πειραματιστούν περισσότερο στο μέλλον, διερευνώντας νέα formats, εργαλεία και τεχνολογία», σχολιάζουν οι αναλυτές.
(Πηγή: WARC)