Στο πλαίσιο του «Privacy Day», ενός exclusive event που διοργανώθηκε από την Google, στα τέλη Μαρτίου, στο Μουσείο Μπενάκη, το Πλαίσιο και η Mediacube παρουσίασαν το πρώτο, για το 2023, ελληνικό case study αναφορικά με privacy centric measurement για τη βελτιστοποίηση της digital προβολής τους.

Κεντρική πρόκληση του case study των δύο εταιρειών υπήρξε η εξασφάλιση και αύξηση της αποδοτικότητας της digital προβολής του Πλαισίου, μέσα από τη χρήση εργαλείων συλλογής και αξιοποίησης δεδομένων, χωρίς να απαιτείται η συλλογή cookies.

Σημειώνεται ότι «το Πλαίσιο γίνεται για δεύτερη φορά case study από την Google, μέσα σε λίγους μήνες, δεδομένου του εύρους της digital δραστηριότητάς του. Στο επίπεδο της σύνδεσής του με τους πελάτες του, μέσα από την digital προβολή του, αξιοποιεί τις πιο σύγχρονες εφαρμογές και θα κάνει χρήση, τους επόμενους μήνες, ακόμη πιο εξελιγμένων εργαλείων και τεχνολογιών», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.