Τους νικητές Grand Prix των φετινών Cannes Lions παρουσίασε το Campaign, και κάποιες από τις υποψηφιότητες που ξεχωρίζουν μεταξύ αυτών είναι οι ακόλουθες: Creative B2B Lions/ B3 Stock Exchange & United Nations Global Compact «Eart4» από AlmapBBDO, Sao Paulo:
Για να πείσουν τους επικεφαλής των επιχειρήσεων να αναλάβουν άμεση δράση μετέτρεψαν τη γη σε εταιρεία. Creative Data Lions/ Stella Artois «The Artois probability» από Gut, Buenos Aires: Η Stella Artois προσδιορίζει την πιθανότητα εμφάνισής της στα έργα τέχνης. Direct Lions/ Adidas «Runner 321» από FCB Toronto:
Η υποψηφιότητα της Adidas παρουσιάζει τον Chris Nikic, τον πρώτο αθλητή με Σύνδρομο Down στον οποίο παρείχε χορηγία το brand. PR Lions/ DoorDash «Self love bouquet» από Gut, Los Angeles:
Για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η DoorDash ενθάρρυνε τους ανθρώπους να παραγγείλουν στον εαυτό τους ένα μπουκέτο αγάπης, με ένα sex toy. Media Lions/ Dove «#TurnYourBack» από Ogilvy, London and David, Madrid:
Το Dove ζήτησε από τους ανθρώπους να γυρίσουν την πλάτη τους σε δημοφιλές φίλτρο του TikTok. Social & Influencer Lions/ Samsung «Flipvertising» από by Chep Network, Sydney:
Η Samsung προκάλεσε τη Gen Z να ανακαλύψει κρυμμένα τηλέφωνα σε ads στο YouTube. Industry Craft Lions/ JR Group «My Japan railway» από Dentsu Inc., Tokyo: Το JR Group συνέδεσε ανθρώπους με τους σιδηροδρόμους της Ιαπωνίας. Digital Craft Lions/ Nike «Never done evolving feat Serena» από AKQA, Sao Paulo / AKQA, Portland / AKQA, Melbourne:
Μετά την απόσυρση της Serena Williams το 2022, η Nike παρουσίασε μια μελέτη για το επίπεδο απόδοσής της. Film Craft Winners/ «We cry together – a short film» από PgLang, Los Angeles:
Μικρού μήκους ταινία του Kendrick Lamar για το τραγούδι του «We Cry Together». Design Lions/ Microsoft «Adlam – an alphabet to preserve culture» από McCann, New York:
Η Microsoft βοήθησε τους νομάδες Φουλάνι της Δ. Αφρικής να διατηρήσουν μια γλώσσα που πεθαίνει. Entertainment Lions and Entertainment Lions for Gaming/ Clash of Clans «Clash from the past» από Wieden & Kennedy, Portland:
Για τη 10η επέτειο του mobile game, κυκλοφόρησε ντοκιμαντέρ για την ιστορία του. Entertainment Lions For Music/ Michael Kiwanuka «Beautiful life» από Smuggler, London / Michael Kiwanuka, Los Angeles + Apple «The greatest» από Apple, Cupertino:
Η ταινία του brand αφορούσε στην προσβασιμότητα. Entertainment Lions for Sport/ Michelob Ultra «Dreamcaster» από FCB New York:
Η ταινία παρουσιάζει τη δυσκολία παρακολούθησης ενός αγώνα μπάσκετ από άτομα με προβλήματα όρασης. Pharma Lions/ Eurofarma «Scrolling therapy» από Dentsu Creative, Buenos Aires / Dentsu Creative, New York / Dentsu Creative Chicago:
Η Eurofarma ανέπτυξε μια εφαρμογή για να βοηθά τους ασθενείς με Πάρκινσον
(Πηγή: Campaign)