Την παγκόσμια διάχυση της πρωτοβουλίας Ad Net Zero ανακοίνωσαν ηγέτες του industry, στο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών. Το πρόγραμμα εγκαινιάστηκε τον Νοέμβριο του 2020 στη Βρετανία από τις Advertising Association, ISBA και IPA και μετρά ήδη περισσότερα από 100 μέλη, μεταξύ των οποίων διαφημιζόμενοι, agencies, media και εταιρείες παραγωγής.

Στους οργανισμούς που το υπογράφουν περιλαμβάνονται οι 6 μεγαλύτερες εταιρείες συμμετοχών, οι Google, Meta και Sky, οι κλαδικοί φορείς των ΗΠΑ -ANA, 4A’s και IAB-, οι ευρωπαϊκές διαφημιστικές ενώσεις EACA και Voxcomm, καθώς και οι WFA και IAA. Η Unilever, η οποία ηγείται του εγχειρήματος στη Μ. Βρετανία, θα αναλάβει και τη διεθνή του επέκταση. Η ομάδα, η οποία συγκλήθηκε από την Ascential, ιδιοκτήτρια της διοργάνωσης των Cannes Lions, προσκάλεσε και άλλους οργανισμούς να ενταχθούν στην προσπάθεια.

Η Advertising Association που διαχειρίζεται την πρωτοβουλία θα συνεργαστεί με ενώσεις σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ώστε να εξειδικεύσει τους στόχους και τα metrics για κάθε αγορά. «Μαζί μπορούμε να έχουμε μεγαλύτερο αντίκτυπο στην προστασία του πλανήτη μας», δήλωσε ο Joel E. Nettey, World President και Chairman της International Advertising Association (IAA). Τα αποτελέσματα θα παρουσιαστούν
τον Νοέμβριο.

(Πηγή: Campaign)