Τη shortlist για το Global Marketer of the Year award του 2022 αποκάλυψαν οι The Drum και WFA. «Η φετινή shortlist παρουσιάζει 8 εξαιρετικές παρουσίες σε μια διαρκώς μεταβαλλόμενη εποχή.

Οι υποψήφιοι συνέβαλλαν στο να καθοδηγήσουν τα brands τους εν μέσω γεωπολιτικών εξελίξεων και οικονομικής αβεβαιότητας, επιδεικνύοντας ευελιξία και καινοτομία ενόψει ραγδαίου τεχνολογικού μετασχηματισμού», ανέφερε ο Raja Rajamannar, Πρόεδρος της WFA και CMCO της Mastercard.

Η shortlist περιλαμβάνει τους: Fabrice Beaulieu, Chief Marketing, Sustainability and Corporate Affairs Officer, Reckitt, Patricia Corsi, Chief Marketing, Digital and Information Officer, Bayer, Cristina Diezhandino, Global Chief Marketing Officer, Diageo, Asmita Dubey, Chief Digital and Marketing Officer, L’Oréal, Julia Goldin, Chief Product and Marketing Officer, Executive Vice-President, Lego, Cheryl Goh, Group Vice-President of Marketing and Sustainability, Grab, Karen Riley-Grant, Chief Marketing Officer, Levi Strauss & Co, Martin Renaud, Executive Vice-President and Chief Marketing and Sales Officer, Mondelez International.

Στο επόμενο στάδιο της διαδικασίας, πραγματοποιείται ψηφοφορία κοινού και κριτικής επιτροπής. Ο νικητής θα ανακοινωθεί τoν Φεβρουάριο 2023.