Επίδραση στη συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τις βιώσιμες επιλογές που πραγματοποιεί ευρύτερα στη ζωή του φαίνεται ότι έχουν οι δημιουργοί περιεχομένου, σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Unilever. Συγκεκριμένα, η Unilever συνεργάστηκε με την εταιρεία Behavioral Insights Team, με έδρα τη Βρετανία, προκειμένου να δημιουργήσει μια social πλατφόρμα, στην οποία παρακολούθησαν πώς 6.000 Βρετανοί, Αμερικανοί και Καναδοί καταναλωτές αντέδρασαν σε διάφορες μορφές περιεχομένου από 10 δημιουργούς.
Η έρευνα, την οποία παρήγγειλαν τα brands Dove και Hellmann’s, αποκάλυψε ότι οι δημιουργοί είχαν τη μεγαλύτερη επίδραση στις «πράσινες» επιλογές για 78% των συμμετεχόντων, ενώ ακολουθούσαν τα ντοκιμαντέρ, τα ειδησεογραφικά άρθρα, οι επιστημονικές έρευνες και οι κυβερνητικές καμπάνιες. Επίσης, βρέθηκε ότι 83% των ερωτηθέντων σημείωσαν ότι πιστεύουν πως το TikTok και το Instagram είναι κατάλληλα μέρη για την ανεύρεση συμβουλών σχετικά με τη βιωσιμότητα.
Επιπλέον, βρέθηκε ότι τόσο το ρεαλιστικό περιεχόμενο, το οποίο βασίστηκε σε δεδομένα και στατιστικές, όσο και το πιο αισιόδοξο περιεχόμενο που εστίαζε σε κλιματικές λύσεις και τα οφέλη τους για το κοινό, αποδείχθηκαν σχεδόν εξίσου επιδραστικά στο να ωθούν τους καταναλωτές να υιοθετήσουν μια πιο βιώσιμη συμπεριφορά. Η εταιρεία διεξήγαγε την έρευνα για να δείξει πώς τα brands μπορούν να δημιουργούν περιεχόμενο που ενθαρρύνει τη βιώσιμη συμπεριφορά.
(Πηγή: Campaign)