Για το σύνολο του 2016
Η Google δημοσίευσε το YouTube Ads Leaderboard για το σύνολο του 2016, με τις διαφημίσεις που κατέγραψαν τα περισσότερα views.

Στην κορυφή βρέθηκαν οι Lacta και OgilvyOne Athens με το video «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο – Μέρος 1», ακολουθούμενοι από τους Nike Football και Wieden + Kennedy Portland, με την πρώτη τριάδα να ολοκληρώνεται από τους Johnson’s Baby Greece και JWT Spain. Στη δεκάδα συναντάμε ακόμα τις εταιρείες jumbostores, Pollen Advertising, Q by Wind, Black Cherry, Zouzounia TV, Digital Minds, Creta Farms και Dove Men Care Greece. Στα media agencies της λίστας συμπεριλαμβάνονται οι Carat, Mindshare, Universal McCann, ATCOM, Starlink και Initiative.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Worldwide Athens, ανέφερε σχετικά: «Το ‘‘Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο’’ κατάφερε να κατακτήσει τα υψηλότερα βραβεία διαφήμισης σε όλο τον κόσμο, από τις Κάννες και τα Webby στη Νέα Υόρκη, μέχρι τα Effie και τα Ermis στην Ελλάδα. Όμως η μεγαλύτερη ικανοποίηση είχε έρθει για εμάς πολύ πιο νωρίς, όταν βλέπαμε πόσο ζεστά αγκάλιαζε ο κόσμος την ταινία στο YouTube, πόσο την αγάπησε, τη διέδωσε στους φίλους του και πόσο τους συγκίνησε και τους συνεπήρε, μέσα από τα αμέτρητα σχόλιά τους.

Η κατάκτηση της κορυφής του Ads Leaderboard για το 2016, είναι μια υπενθύμιση της σχέσης αυτής που αναπτύξαμε με το κοινό, που για εμάς είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή». Από την πλευρά του brand, η Αθήνα Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate στην Mondelez International Greece, δήλωσε: «Βασικός στόχος της Lacta, μέσα από τις συνεπείς επικοινωνίες και τα activations της, είναι να κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον και το engagement των καταναλωτών της.

Με την καμπάνια “Αγάπα σα να μην υπάρχει αύριο”, θελήσαμε επιπλέον να θυμίσουμε στον κόσμο ότι η αγάπη είναι – και πρέπει να είναι – προτεραιότητά του ακόμα και σε καιρούς κρίσης, και φαίνεται ότι το καταφέραμε! Νιώθουμε περήφανοι που για άλλη μία φορά μέσα από το δικό μας branded content και ένα πολύ δυνατό storytelling συγκινήσαμε, προβληματίσαμε, ξαφνιάσαμε και ταρακουνήσαμε όλη τη χώρα και μάλιστα καταναλωτές κάθε ηλικίας και φύλου! Ο κόσμος επέλεξε να δει αυτή την καμπάνια όσο καμία άλλη στην Ελλάδα, αγκαλιάζοντάς την “…σαν να μην υπάρχει αύριο”!». Ακολουθεί ο αναλυτικός πίνακας YouTube Ads Leaderboard 2016:

  Video Title Uploader Name Creative Agency Media Agency Brand
1 Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο – Μέρος 1 Lacta Ogilvy One Athens Carat Lacta
2 Nike Football Presents: The Switch ft. Cristiano Ronaldo, Harry Kane, Anthony Martial & More Nike Football Wieden + Kennedy Portland Mindshare Nike Football
3 JOHNSON’S® ΛΑΜΠΕΡΑ ΜΑΛΛΙΑ, Commercial 2016, Greece JOHNSON’S® Baby Greece JWT Spain Universal McCann Johnson’s Baby
4 Jumbo Πάσχα 2016 – Χτύπα σαν Άντρας (Άντζελα Δημητρίου) jumbostores Pollen Advertising Pollen Advertising Jumbo
5 Q | ΓΑΙΔΑΡΟΣ QbyWind Black Cherry ATCOM Q by Wind
6 Ζουζούνια – Το Κροκοδειλάκι | Oral B | Nέο Παιδικό Τραγούδι Zouzounia TV Digital Minds Starlink Oral B
7 Jumbo Home 2016 jumbostores Pollen Advertising Pollen Advertising Jumbo
8 Jeremy_Greecing 02 | Θεσσαλονίκη (ft. Manos) Jeremy Digital Minds Digital Minds Wind
9 Mini Εν Ελλάδι με κριτσίνι Creta Farms Greece Pollen Advertising Initiative Creta Farms
10 Dove Men+Care StuntSon ǀ Αν είχες τη δύναμη να πεις οτιδήποτε στον πατέρα σου, τι θα του έλεγες; Dove Men Care Greece Ogilvy One Athens Initiative Dove