Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Zeniθ με την υπογραφή της Ogilvy. Πρωταγωνιστές είναι οι ηθοποιοί Αντιγόνη Ψυχράμη και Δημήτρης Μακαλιάς, οι οποίοι εντάσσονται στο δυναμικό της «Κορυφαίας Ομάδας της Zeniθ», με στόχο να αναδείξουν τις ανάγκες της ελληνικής οικογένειας, τις οποίες καλύπτει η Zeniθ μέσα από το portfolio προϊόντων και υπηρεσιών της.

Η καμπάνια περιλαμβάνει videos, τηλεοπτικά και digital, social media posts και άλλες δράσεις. «Η Αντιγόνη Ψυχράμη και ο Δημήτρης Μακαλιάς είναι μια οικογένεια, δυο υπέροχοι άνθρωποι, και τους επιλέξαμε για να μοιραστούν και εκείνοι τη δική τους αλήθεια για τη Zeniθ», σημείωσε ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Μarketing, Επικοινωνίας και Digital Strategy της Zeniθ. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, social media και internet. Την παραγωγή επιμελήθηκε η Top Cut Modiano, σε σκηνοθεσία Απόστολου Παπαθανασίου.