Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα promotional καμπάνια της Ogilvy για λογαριασμό της Trident, η οποία συστήνει στο ελληνικό κοινό τη φυλή των Masaei. «Μια νέα φυλή ζει ανάμεσά μας. Είναι η φυλή των “Masaei”. Και δεν σταματάει να μασάει, γιατί τώρα η Trident χαρίζει 1.000 ευρώ κάθε μέρα», αναφέρει χαρακτηριστικά η ταινία.

Συγκεκριμένα, η Ogilvy ανέλαβε τη δημιουργία του microsite, tridentmasaei.gr, όπου οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα, σκανάροντας καθημερινά οποιαδήποτε συσκευασία Trident, να κερδίσουν 1.000 ευρώ. Η καμπάνια τρέχει σε ΤV, digital και ΟΟΗ και περιλαμβάνει τηλεοπτική επικοινωνία, bumper ads, SoMe posts και outdoor.

Επιπλέον, τη συνοδεύουν προωθητικά υλικά στα σημεία πώλησης. Την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία TopCut Modiano, σε σκηνοθεσία Angel Saft.