Στον «αέρα» βρίσκονται τρεις νέες καμπάνιες της Ogilvy για ισάριθμα brands του ομίλου Γιαννακόπουλου. Συγκεκριμένα, μέσα από μια διαφημιστική ταινία, επικοινωνείται η νέα προσθήκη στο brand Altion, το 4Sleep, που έχει στόχο να προσφέρει έναν γαλήνιο ύπνο κάθε μέρα. Παράλληλα, είναι στον «αέρα» και η καμπάνια για ένα ακόμα προϊόν του brand Tonovit. «Εμπνευσμένη από τη νέα πραγματικότητα που ζούμε, η ταινία μάς παρουσιάζει την καθημερινότητα ενός καθημερινού ήρωα, ενός νέου, που δουλεύει σαν delivery φαγητού, και μέσα στην ημέρα έχει ανάγκη από τρομερά αποθέματα δύναμης και ενέργειας για να ανταπεξέλθει στις έντονες απαιτήσεις του επαγγέλματός του», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η τρίτη καμπάνια επικοινωνεί το νέο έμπλαστρο Salonpas FX. Το νέο Salonpas FX έρχεται να αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε τα παυσίπονα έμπλαστρα. Έτσι δημιουργήθηκε μια ταινία που παίζει με τον θεατή και την προσοχή του. Μέσα από εντυπωσιακές χορευτικές φιγούρες, το σποτ καλεί τους καταναλωτές να προσέξουν όλοι το πόσο ελαστικό είναι το προϊόν, και όχι το σώμα του χορευτή.