Η Ikea παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια, η οποία βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες στον «αέρα», η οποία αφορά στα καταστήματα της αλυσίδας, καθώς και στα καταστήματα «νέας γενιάς». Την καμπάνια υπογράφει η Ogilvy Greece και περιλαμβάνει 2 τηλεοπτικές ταινίες, οι οποίες έχουν στόχο να αφηγηθούν τη νέα omnichannel εμπειρία Ikea που προσφέρουν τόσο τα ήδη υπάρχοντα καταστήματα, όσο και τα καταστήματα Ikea «νέας γενιάς».

Επιπλέον, στην καμπάνια παρουσιάζεται και το πρώτο κατάστημα Ikea «νέας γενιάς» στον Πειραιά, το οποίο σηματοδοτεί τη δημιουργία των καταστημάτων εντός του αστικού ιστού. Την παραγωγή της καμπάνιας επιμελήθηκε η Picky Productions, σε σκηνοθεσία Cook & Waiter.