Πρόκειται για μια καμπάνια που μας βάζει να αναλογιστούμε τι σημαίνουν 20 χρόνια στη ζωή ενός ανθρώπου, μιας ομάδας, μιας ολόκληρης εταιρείας. Για να ευχαριστήσει έμπρακτα όλους αυτούς που ήταν δίπλα της αυτά τα 20 χρόνια, η Αegean επέλεξε για τα γενέθλιά της, αντί να δέχεται δώρα, να κάνει, ενθαρρύνοντας τους Έλληνες και ξένους επιβάτες της να κάνουν ακόμα περισσότερα ταξίδια, μέσα από digital και direct ενέργειες.

Το εορταστικό κλίμα συνθέτουν 50% έκπτωση σε όλους τους προορισμούς εξωτερικού, εκπλήξεις σε επιβάτες στα αεροδρόμια και εν ώρα πτήσης, τηλεφωνικές κλήσεις με την ενέργεια Aegean Calling, όπου σύσσωμη η εταιρεία ευχαρίστησε προσωπικά ανυποψίαστους συνομιλητές στην άλλη πλευρά της γραμμής, καθώς και happenings για το προσωπικό. Η καμπάνια είναι on air από τις 28 Μαΐου και την υπογράφει η Ogilvy, σε παραγωγή της Foss Productions.