Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Eurobank, η οποία αφορά στο πρόγραμμα της τράπεζας για την επιβράβευση αριστούχων φοιτητών και την παροχή σε αυτούς χρηματικών βραβείων. Η καμπάνια εστιάζει σε ιστορίες νεαρών φοιτητών, οι οποίοι περιγράφουν τις δυσκολίες της διαδικασίας των πανελλαδικών εξετάσεων, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Την καμπάνια δημιούργησε η Ogilvy με κύριο μέσο επικοινωνίας το digital/ social περιβάλλον και περιλαμβάνει virtual απονομή του βραβείου μέσω QR code. Με αυτόν τον τρόπο, οι νικητές μπορούν να αναρτήσουν το έπαθλό τους στα social media. Η καμπάνια «τρέχει» σε τηλεόραση και print, καθώς και σε YouTube, Instagram και LinkedIn. Την παραγωγή της ανέλαβε η Foss Productions σε σκηνοθεσία Γιώργου Καννελόπουλου.