Τη νέα της καμπάνια, με την υπογραφή της Ogilvy, παρουσιάζει η Γερμανός με αφορμή το λανσάρισμα της νέας υπηρεσίας της, G Click & Collect. Το concept βασίζεται στα μικρά ή μεγαλύτερα «περίμενε», τα οποία μπορεί ένας άνθρωπος να συναντήσει στη ζωή του, με κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας την παρουσιάστρια μιας τελετής βραβείων, η οποία εξαντλεί την υπομονή των θεατών που περιμένουν να μάθουν τον μεγάλο νικητή της βραδιάς.
Και επειδή, όπως αναφέρεται, το «περίμενε» δεν το αγάπησε κανείς, η Γερμανός έχει στόχο να βάλει τέλος στην αναμονή των online παραγγελιών, καθώς με τη νέα υπηρεσία οι παραγγελίες από το germanos.gr είναι άμεσα διαθέσιμες στο κοντινότερο κατάστημα Γερμανός.
H καμπάνια αναπτύσσεται 360ο σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital Mέσα, στα καταστήματα, αλλά και με χρήση του sponsorship σε δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές. Την παραγωγή ανέλαβε η Stefi σε σκηνοθεσία Efthimis Kosemund Sanidis.