Την προσεκτική οδήγηση, ως μια επιλογή την οποία οφείλει να πραγματοποιεί κάθε οδηγός, στηρίζει η Anytime της Interamerican. Για τον λόγο αυτό, δημιούργησε νέα καμπάνια, την οποία «υπογράφει» η Ogilvy, επικοινωνώντας το πρόγραμμα Smart Drive, το οποίο στηρίζει και επιβραβεύει όλους όσοι οδηγούν σωστά, ώστε να συνεχίσουν να κινούνται με ασφάλεια στους δρόμους.
Ειδικότερα, η εφαρμογή Smart Drive app, την οποία μπορεί να «κατεβάσει» ο οδηγός στο κινητό του, αντιλαμβάνεται κάποιες βασικές του ενέργειες, όπως την ομαλή εκκίνηση ή το ομαλό φρενάρισμα, την αποφυγή απάντησης μιας κλήσης κατά την οδήγηση και τον σεβασμό των ορίων ταχύτητας.
Έτσι, ο οδηγός κερδίζει πόντους επιβράβευσης και μείωση στα ασφάλιστρα του. Την παραγωγή της καμπάνιας επιμελήθηκε η Foss Productions.