Νέα καμπάνια, μέσω της οποίας στέλνουν το ελληνικό κοινό σε ταξίδι στην Ελβετία, παρουσιάζουν οι Eurobank, Mastercard και Ogilvy.

Μέσα από τη νέα καμπάνια, η οποία αποδεικνύει ότι Έλληνες βρίσκονται ακόμη και στους παγετώνες της Ελβετίας, το κοινό καλείται να διεκδικήσει τον συγκεκριμένο ταξιδιωτικό, μέσω των αγορών του με τις κάρτες Mastercard της Eurobank.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και online Μέσα. Την παραγωγή ανέλαβε η Foss Productions σε σκηνοθεσία Αργύρη Παπαδημητρόπουλου.