Η ΙΔΕΑ Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Ogilvy για την Autohellas Hertz, για τη δυνατότητα των πελατών της να εξαργυρώνουν Miles+Bonus μίλια για την ενοικίασή στο hertz.gr ή σε οποιοδήποτε υποκατάστημα στην Ελλάδα. Επιπλέον, κερδίζουν έως 1.500 Miles+Bonus μίλια με κάθε ενοικίαση αυτοκινήτου.

«Δολάρια Σιγκαπούρης; Συλλεκτικές κάρτες Oου-Γκιλ-Βι; Λάδι Λακωνίας; Βασιλικοί χουρμάδες; Crypto; Μία αγκαλιά; Μια καλή χειρονομία; Θα μπορούσαμε να σκεφτούμε πολλούς εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής για την ενοικίαση αυτοκινήτου. Στην Autohellas Hertz, όμως, ο εναλλακτικός τρόπος πληρωμής είναι τα μίλια του προγράμματος Aegean Miles+Bonus».

Σκηνοθέτης είναι ο Xρήστος Κανάκης, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Foss Productions.