Το φετινό ICEEfest θα υποδεχτεί περισσότερους από 70 ομιλητές από κορυφαίες διεθνείς εταιρείες, όπως Uber, Facebook, Google, Twitter και Shazam, από σημαντικούς παίκτες των media, όπως The New York Times, El Pais, AS, Kurier και Vice και πολυβραβευμένα δημιουργικά agencies από Ευρώπη και ΗΠΑ, όπως η Xaxis, εστιάζοντας σε θέματα όπως media, marketing, e-commerce, ad-tech, Internet of Things και apps. Παράλληλα, το ICEEfest θα συμπεριλάβει ψυχαγωγικές δράσεις, την τελετή απονομής των IAB Mixx Awards της Ρουμανίας και τον διαγωνισμό «200 Seconds of Fame» για start-ups. Ο Οδυσσέας Ντότσικας, Ιδρυτής και Managing Director του ThinkDigital Group (TDG), «συστήνει» στους αναγνώστες του Marketing Week το φετινό Φεστιβάλ, αποτυπώνοντας το χαρακτήρα και τις καινοτομίες του. Το Marketing Week είναι και φέτος χορηγός επικοινωνίας και θα παρακολουθήσει από κοντά τις εργασίες του Φεστιβάλ.
Marketing Week: Tι πρέπει να περιμένουμε φέτος από το ICEEfest; Πότε πραγματοποιείται και τι νέο έχει να μας παρουσιάσει;
Οδυσσέας Ντότσικας: Το ICEEfest, το μεγαλύτερο ψηφιακό φεστιβάλ της Κεντρικής και Ν.Α. Ευρώπης, θα πραγματοποιηθεί φέτος στις 11 και 12 Ιουνίου στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, 90 λεπτά με το αεροπλάνο από την Αθήνα. Είναι μία μοναδική ευκαιρία και για τους Έλληνες marketers και επιχειρηματίες να ενημερωθούν για το πώς οι τελευταίες εξελίξεις στο χώρο, επηρεάζουν ή θα επηρεάσουν τη δουλειά τους, ενώ παράλληλα να δικτυωθούν και να αναπτύξουν εμπορικούς δεσμούς με επιχειρηματίες από την ευρύτερη περιοχή.
Παράλληλα με τις κεντρικές ομιλίες, θα υπάρξει και μια ενότητα εστιασμένη σε εφαρμοσμένη γνώση, σε workshops, case studies και panels που σκοπό έχουν την εμβάθυνση της τεχνογνωσίας πάνω στα προαναφερόμενα θέματα, αλλά και τη συμμετοχή του κόσμου με ερωτήσεις προς τους ομιλητές μας για τα θέματα που τους απασχολούν. Όλα τα παραπάνω θα συνδυαστούν με πολλές ευκαιρίες για networking, by invitation events από συμμετέχουσες εταιρείες και φυσικά, πιστοί στο πνεύμα του φεστιβάλ, αρκετά parties και ευκαιρίες για διασκέδαση.
Ποιες είναι οι θεματικές ενότητες στις οποίες θα δοθεί φέτος έμφαση;
Φέτος οργανώνουμε το καλύτερο ICEEfest. Οι καταξιωμένοι ομιλητές που θα μας τιμήσουν με την παρουσία τους, καθώς και η θεματολογία που θα παρουσιαστεί, θα καλύψει όλες τις εξελίξεις που είτε βλέπουμε ήδη ή θα δούμε στο αμέσως προσεχές μέλλον στον χώρο του Digital Business. Η θεματολογία θα εστιάσει σε όλα τα θέματα που επηρεάζουν την επιτυχία μίας επιχείρησης σήμερα: στη Δημιουργικότητα, στο Mobile Marketing, στο e-commerce, στο Programmatic Trading, στο Performance Marketing, στην Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα και σε ότι άλλο σημαντικό για το σύγχρονο Marketing. Θέματα πολύ επίκαιρα και σημαντικά για τον Marketer του σήμερα, με πολλές αναφορές στις ιδιαιτερότητες της δικής μας περιοχής.
Όπως ανακοινώσατε ήδη, φέτος πάνω από 70 ομιλητές θα συμμετάσχουν στο ICEEfest. Θέλετε να μας αναφέρετε κάποια ονόματα ενδεικτικά;
Οι ομιλητές μας εκπροσωπούν τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου και είναι όλοι τους καταξιωμένα στελέχη με πολυετή εμπειρία. Την πλήρη λίστα των ομιλητών μπορείτε να βρείτε στο site του ICEEfest (www.iceefest.com). Aν πρέπει να αναφέρω κάποιους με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους Έλληνες συνέδρους θα έλεγα ότι, η πολυεπίπεδη παρουσία του eMag, ενός από τους μεγαλύτερους πλέον e-commerce ομίλους στην Κ.Α. Ευρώπη, οι συζητήσεις διεθνών εκδοτών όπως η NY Times και η Figaro με τοπικούς εκδότες και Platform Players, όπως το Facebook και το Twitter ή και τα πρώτα case studies Programmatic Advertising από τους heads των κορυφαίων Media Agencies όπως η IPG, η MEC, η Zenith Optimedia, η Xaxis κ.λπ., θα αποτελέσουν πλούσια τροφή για σκέψη και έμπνευση.
Πώς διαμορφώνεται η ελληνική παρουσία σε επίπεδο ομιλητών και συμμετοχών; Σας ενδιαφέρει να προσελκύσετε συμμετοχές από την Ελλάδα;
Το ενδιαφέρον από Ελλάδα είναι ιδιαίτερα θερμό και φέτος, τόσο σε επίπεδο συμμετοχών, όσο και ομιλητών, και χαιρόμαστε που έτσι συμβάλλουμε στην εξωστρέφεια των ελληνικών εταιρειών και στελεχών. Φέτος, θα έχουμε -για παράδειγμα- τη χαρά να υποδεχτούμε για πρώτη φορά στο ICEEfest κορυφαίες ελληνικές εταιρείες στο χώρο του Mobile, όπως η Globo και η Upstream, καταξιωμένα στελέχη από την Ελλάδα που κάνουν καριέρα στο εξωτερικό, όπως και αρκετά start-ups που θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους σε ένα διεθνές κοινό.
Θα έχουμε επίσης πολλές συμμετοχές από Ελλάδα και στο επίπεδο των panels συζητήσεων που διοργανώνουμε για να καλύψουμε τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή. Καθώς η ατζέντα αυτή τη στιγμή που μιλάμε είναι σε φάση τελικής διαμόρφωσης, ο πλήρης κατάλογος με τα ονόματα των ομιλητών και panelists θα αναρτηθεί στο site του ICEEfest τις αμέσως προσεχείς μέρες.
Το ThinkDigital Group έχει συνδράμει από την ίδρυσή του την εκπαίδευση της αγοράς μέσα από διάφορες δράσεις. Πέρυσι ξεκινήσατε το ICEEfest Academy, την online εκπαιδευτική πλατφόρμα του ICEEfest. Θέλετε να μας εξηγήσετε σε τι αφορά και πώς συνδέεται με το φεστιβάλ αυτό καθεαυτό;
Στόχος μας μέσω του ICEEfest Academy είναι να μπορεί κάποιος, είτε είχε την τύχη να παρακολουθήσει κάποιο από τα events που οργανώνουμε ή όχι, να ανατρέξει σε αυτές και να ενημερωθεί από τους καλύτερους επαγγελματίες στο χώρο. Να δει την όποια παρουσίαση αλλά παράλληλα να ακούσει τον ίδιο τον ομιλητή να την παρουσιάζει σαν να ήταν εκεί.
Το ICEEfest περιλαμβάνει, εκτός από τις κύριες παρουσιάσεις, και παράλληλες εκδηλώσεις, όπως η τελετή απονομής των IAB Mixx Awards της Ρουμανίας και τον διαγωνισμό 200 Seconds of Fame για τα start-ups. Θέλετε να μας μιλήσετε λίγο για αυτές; Τι άλλο έχετε προγραμματίσει για φέτος;
Οι παράλληλες εκδηλώσεις που οργανώνουμε, δίνουν τη δική τους πινελιά στο ICEEfest, το οποίο είναι πλέον ένα ολοκληρωμένο φεστιβάλ που συνδυάζει την ενημέρωση, την καινοτομία, τη δημιουργικότητα και τη διασκέδαση.
Έτσι, για 4η συνεχή χρονιά, θα φιλοξενήσουμε και φέτος την τελετή απονομής των ΙΑΒ Mixx Awards της Ρουμανίας, μια πραγματική γιορτή που χαιρετίζει και επιβραβεύει τη δημιουργικότητα. Η αγορά της Ρουμανίας είναι μία από τις πιο δημιουργικές στην περιοχή, με πολλαπλές βραβεύσεις σε όλα τα διεθνή φεστιβάλ, Κάννες, Eurobest κ.λπ. Είμαι σίγουρος ότι οι έλληνες συμμετέχοντες θα έχουν πολλά ερεθίσματα βλέποντας τις βραβευθείσες δουλειές της τοπικής αγοράς.
Ο διαγωνισμός «200 Seconds of Fame» θα δώσει την ευκαιρία στα start-ups της ευρύτερης περιοχής να ανέβουν στη σκηνή για να παρουσιάσουν και να βραβευτούν για τις καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες τους.
Στο θέμα της διασκέδασης επιφυλάσσουμε και εκπλήξεις – αυτό που μπορούμε να ανακοινώσουμε για την ώρα είναι η παρουσία του Jeff Leach, γνωστού Βρετανού ηθοποιού και κωμικού, ως Master of Ceremony του φεστιβάλ, αλλά και η διαδραστική εμπειρία Viral Music Night και Viral Movie Night, στις 11 και 12 Ιουνίου αντίστοιχα.
Τελικά με δύο λόγια, γιατί κάποιος να παρακολουθήσει το φεστιβάλ;
Με δυο λόγια, θα έλεγα ότι αξίζει πραγματικά για οποιοδήποτε επαγγελματία του χώρου, να αφιερώσει 2 μέρες για να εμπλουτίσει τη γνώση του και τις ευκαιρίες εξέλιξής του σε ένα διεθνές περιβάλλον που προσφέρει ενημέρωση, εκπαίδευση, ψυχαγωγία, αλλά και δικτύωση με επαγγελματίες από την ευρύτερη περιοχή και τον κόσμο. Θα πρέπει, ως ελληνική αγορά, να βγούμε έξω από το καβούκι μας και αντίστοιχα να επιχειρήσουμε.
Όλα αυτά, είναι τα συστατικά τα οποία θεωρούμε απαραίτητα για ένα επιτυχημένο συνέδριο και η προσπάθειά μας εστιάζεται ακριβώς στο να τα παρέχουμε όλα με την κατάλληλη ισορροπία. Mε τη σωστή και επίκαιρη θεματολογία, τους διακεκριμένους ομιλητές και τη συσσωρευμένη εμπειρία ετών, είμαι σίγουρος ότι και φέτος θα δημιουργήσουμε και για τους Έλληνες συμμετέχοντες την ευκαιρία να δώσουν στο βιογραφικό τους ένα σημαντικό πλεονέκτημα.