Μετά από έρευνα που διεξήγαγε για τα Third-Party Cookies, το 4ο τρίμηνο του 2020, το IAB Europe κυκλοφόρησε την ολοκληρωμένη ενημέρωση του σχετικού οδηγού για να βοηθήσει τις εταιρείες να προετοιμαστούν για τις αλλαγές που έρχονται. Ο οδηγός, από ειδικούς της Επιτροπής Programmatic Trading του IAB Europe, παρέχει τις τελευταίες πληροφορίες για τις εναλλακτικές λύσεις για την αντικατάσταση των Third-Party Cookies, όταν θα εξαντληθούν, το 2022, συμπεριλαμβανομένου του πλαισίου, της ταυτότητας, της χρήσης δεδομένων τηλεπικοινωνίας και της πρωτοβουλίας Google Federated Learning of Cohorts (FLoC).

Ο Πρόεδρος του ΙΑΒ Hellas, Ανδρέας Στάιος, δήλωσε: «Ο οδηγός του ΙΑΒ Europe για την μετά Third-Party Cookie εποχή είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που συμπυκνώνει όλη τη γνώση των ειδικών, καθώς και τις τελευταίες εξελίξεις της αγοράς, προσφέροντάς μας κατευθύνσεις για αυτό το καίριο θέμα που απασχολεί όλο το ψηφιακό οικοσύστημα της διαφήμισης. Η ενημέρωση και η γνώση θα μας δώσουν τη δυνατότητα να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε προς αυτήν την κατεύθυνση».