Επτά συμπεριφορές που καθορίζουν τις σχέσεις των agencies με τους πελάτες τους ανέδειξε διεθνής έρευνα της Aprais, καλώντας τις 2 πλευρές να δουλέψουν πάνω σε αυτές για να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη της συνεργασίας.
H ανάληψη ευθύνης (accountability), ο καθορισμός δηλαδή αμοιβαίων προσδοκιών και η παραδοχή ότι συγκεκριμένα άτομα θα λογοδοτήσουν για την επίτευξή τους, αναδείχθηκε ανάμεσα στις πιο σημαντικές για τα brands, μετά μόνο από την ικανότητα εκτέλεσης της εργασίας. Οι υπόλοιπες είναι οι: επικοινωνία, πρόκληση, ανθεκτικότητα, στόχοι και εμπιστοσύνη.
H ανάληψη ευθύνης είναι ζωτικής σημασίας στις επαγγελματικές σχέσεις, δεδομένου ότι συνδέεται με την αποστολή και τις αξίες της εταιρείας, ενώ αποτελεί καίριο στοιχείο της ηγεσίας, καθώς εμπνέει σεβασμό και εμπιστοσύνη. Σύμφωνα με διεθνή στοιχεία άνω των 20 ετών από agencies και διαφημιζόμενους, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης του συγκεκριμένου δείκτη, με στόχο την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας.
Προκειμένου να το επιτύχουν, οι αναλυτές προτείνουν μια σειρά πρακτικών, μεταξύ των οποίων, για τα agencies, η ανάληψη ευθύνης για τυχόν λάθη, η διασφάλιση της ποιότητας του δυναμικού τους και η διαθεσιμότητα για συνεργασία με άλλα agencies. Από την πλευρά τους, τα brands καλούνται να μεριμνήσουν για σαφή briefs με λογικά χρονικά περιθώρια, διαφάνεια στις συνεργασίες και ορθή διαχείριση προτεραιοτήτων.
(Πηγή: WARC)