Η ομάδα της adjust. παρουσιάζει μια αναφορά – οδηγό επιβίωσης για το πιο disruptive brand της χρονιάς: τον κορωνοϊό.

Ανάλυση δεδομένων, best practices και insights.

Η ομάδα της adjust. παρουσιάζει μια αναφορά – οδηγό επιβίωσης για το πιο disruptive brand της χρονιάς: τον κορωνοϊό. Συνδυάζοντας την ανάλυση των παρόντων δεδομένων με best practices και στρατηγικά insights, η ομάδα των strategists και data analysts της εταιρείας σχεδίασε έναν χάρτη με βήματα που οφείλουν όλα τα brands να κάνουν στο παρόν περιβάλλον.

Στο report χαρτογραφείται η εξέλιξη του ιού, όπως αυτή αποτυπώνεται στα trends του search, αλλά και τη συμπεριφορά των καταναλωτών και της ίδιας της αγοράς. Κατόπιν, μετά από την ανάλυση των δεδομένων σε συνδυασμό με προηγούμενα best practices από brands όπως η Amazon, η Domino’s και η Coca-Cola, η ομάδα στρατηγικής της adjust. καταλήγει σε μία σειρά από actionable insights που μπορούν να ακολουθήσουν οργανισμοί και agencies.

Όπως αναφέρει και ο Γιώργος Γκριτζάλας, General Manager της adjust., «η επικοινωνία κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού, πρέπει και μπορεί να είναι σχετική και χρήσιμη. Οφείλουμε να συνδυάσουμε τα data με το ανθρώπινο συναίσθημα, έτσι ώστε να προχωράμε σε αποφασιστικές πράξεις, με υπευθυνότητα και ενσυναίσθηση».