Συνέντευξη του Προέδρου του Interactive Marketing Conference 18 στο επόμενο Marketing Week Η αλλαγή της σχέσης brands, media και καταναλωτών αποτελεί την κυρίαρχη αναδυόμενη τάση στο marketing, επισημαίνει ο Πρόεδρος του IMC18, Οδυσσέας Ντότσικας, σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Marketing Week.
«Αν έπρεπε να το οπτικοποιήσουμε, το customer journey σήμερα μοιάζει πιο πολύ με φλιπεράκι παρά με απλοϊκό γραμμικό funnel. Αυτό επηρεάζει διαφημιζομένους, διαφημιστές, εταιρείες τεχνολογίας και συμβουλευτικής, και εκδότες. Ως αποτέλεσμα, η επικοινωνία που έως σήμερα ήταν βασικός τρόπος ανάπτυξης για ένα brand γίνεται πλέον σημαντικό υποσύνολο μίας ευρύτερης πρακτικής με επίκεντρο το Customer Experience. Αυτό που μέχρι πρόσφατα ονομάζαμε digital marketing εντάσσεται σε μία συνολικότερη ανάγκη της εταιρείας για transformation σε ένα digital περιβάλλον. Ο ρόλος του Marketing Manager απαιτεί την μετεξέλιξή του σε full stack “C” level executive με επίβλεψη όλου του customer journey», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Παράλληλα, μίλησε για τις ευκαιρίες και προκλήσεις του χώρου, καθώς και για το concept «Back to the Future» του φετινού IMC, τους στόχους και τις καινοτομίες του, όπως η απονομή του IAB Person of the Year Award και η διεξαγωγή του πρώτου IAB Career Fair, επισημαίνοντας ότι «το IMC18 ανοίγει φέτος τους ορίζοντές του στο μέλλον». Το Interactive Marketing Conference, IMC18, διοργανώνει ο IAB Hellas, στις 13 Δεκεμβρίου στα Village Cinemas. Ολόκληρη η συνέντευξη θα είναι διαθέσιμη στο τεύχος του Marketing Week που κυκλοφορεί τη Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου.