Το πλέον πρόσφατο παράδειγμα του reality του βρετανικού Channel 4, με τίτλο «Go Greek for a Week» είναι ίσως το πιο χαρακτηριστικό. Πρόκειται για ένα reality show στο οποίο οι συμμετέχοντες Βρετανοί καλούνται να ζήσουν για μια εβδομάδα την ελληνική πραγματικότητα, μέσα από την οποία προσομοιώνουν το φορολογικό, συνταξιοδοτικό και εργασιακό καθεστώς τους με το αντίστοιχο ελληνικό. Στο πρώτο επεισόδιο, μια 54χρονη κομμώτρια ανακαλύπτει τη γενναιοδωρία του ελληνικού συνταξιοδοτικού συστήματος που επιτρέπει στην ίδια και σε άλλες 600 (!) κατηγορίες εργαζομένων να παίρνουν σύνταξη στα 53 τους, με το 90% του μισθού τους, αφού ανήκουν… στα βαρέα και ανθυγιεινά.

Επίσης, ένας οδηγός λεωφορείου απολαμβάνει τα οφέλη των δημόσιων συγκοινωνιών, αφού πληρώνεται τα διπλά από το μέσο εργαζόμενο, ενώ λαμβάνει και επιδόματα για υπερωρίες και ελεγκτικές υπηρεσίες.

Τέλος, ένα βρετανός χειρουργός ανακαλύπτει πόσα επιπλέον έσοδα έχει όταν δεν κόβει αποδείξεις παροχής υπηρεσιών. Το χειρότερο είναι ότι αυτό το reality εξελίσσεται σε μια περίοδο που στη Βρετανία ο πληθωρισμός καλπάζει, η ανεργία έχει ανέβει στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων χρόνων και η χώρα βρίσκεται αντιμέτωπη με τα σοβαρότερα δημοσιονομικά προβλήματα μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Κι όμως, αντί να κοιτούν τα δικά τους προβλήματα, ασχολούνται με τα δικά μας, διότι εμείς το επιτρέψαμε. Είναι λοιπόν η ώρα να αλλάξουμε και να δείξουμε ότι αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Η χρεοκοπία δεν αφήνει περιθώρια αδράνειας. (Ή μήπως αφήνει;)

Ιδιαίτερα πλούσιο είναι το παρόν τεύχος. Διαβάστε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη των Γιάννη Σιδέρη και Eric Parks, για τα Ermis Awards 2012, που μπαίνουν πλέον στην τελική ευθεία διεξαγωγής τους, με σειρά αλλαγών και προσθηκών, αλλά και με μεγάλες προσδοκίες για τη συσπείρωση του κλάδου.

Στο ίδιο τεύχος δημοσιεύουμε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη με τον Τζάκ Αδάμη, Managing Director του δικτύου ανεξάρτητων διαφημιστικών εταιρειών ‘In, o oποίος μιλά για τα νέα του καθήκοντα, την πορεία της Διαφήμισης στην Ελλάδα, τις προοπτικές της, αλλά και τις διεθνείς τάσεις που πλέον επικρατούν στην Επικοινωνία.

Ενημερωθείτε σε ειδικό ρεπορτάζ, για τις ενδιαφέρουσες δηλώσεις του Θοδωρή Κυριακού, Αντιπροέδρου και CEO του ομίλου Antenna, για την αγορά της τηλεόρασης. Τέλος μην αγνοήσετε το νέο αφιέρωμα της σειράς «Τα Μεγάλα Λανσαρίσματα της δεκαετίας 2000-2010», αυτήν τη φορά για την αγορά της τσίχλας.