Τα όπλα που έχει στην διάθεσή της η κυβέρνηση για την επανεκκίνηση της οικονομίας, τα περαιτέρω μέτρα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, και ειδικά του κλάδου της εμπορικής επικοινωνίας, καθώς και ο χαρακτήρας της νέας οικονομικής κρίσης που επέφερε η πανδημία του Covid-19 αποτελούν ορισμένα μόνο από τα ζητήματα που θα κληθεί να σχολιάσει ο Θεόδωρος Σκυλακάκης, Υφυπουργός Οικονομίας και αρμόδιος για θέματα Δημοσιονομικής Πολιτικής, την Τρίτη 21 Απριλίου, στην πρώτη μετά το Πάσχα ζωντανή, online συζήτηση που διοργανώνει το Marketing Week στο πλαίσιο της σειράς συζητήσεων «#CommunityTalks: Leaders Discussing the Day After».

Tην Τρίτη 21 Απριλίου σχολιάζει την επόμενη ημέρα της Εμπορικής Επικοινωνίας.

Τα όπλα που έχει στην διάθεσή της η κυβέρνηση για την επανεκκίνηση της οικονομίας, τα περαιτέρω μέτρα ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, και ειδικά του κλάδου της εμπορικής επικοινωνίας, καθώς και ο χαρακτήρας της νέας οικονομικής κρίσης που επέφερε η πανδημία του Covid-19 αποτελούν ορισμένα μόνο από τα ζητήματα που θα κληθεί να σχολιάσει ο Θεόδωρος Σκυλακάκης, Υφυπουργός Οικονομίας και αρμόδιος για θέματα Δημοσιονομικής Πολιτικής, την Τρίτη 21 Απριλίου, στην πρώτη μετά το Πάσχα ζωντανή, online συζήτηση που διοργανώνει το Marketing Week στο πλαίσιο της σειράς συζητήσεων «#CommunityTalks: Leaders Discussing the Day After».

Η online συζήτηση θα ξεκινήσει στις 5 το απόγευμα και στα 30 λεπτά που θα διαρκέσει, ο Υφυπουργός Οικονομικών θα αναφερθεί μεταξύ άλλων στις νέες προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπος ο κλάδος της εμπορικής επικοινωνίας και στο βάθος που ενδεχομένως αυτές θα έχουν. Παράλληλα, θα εστιάσει στον τρόπο αντιμετώπισης των προκλήσεων αυτών, αλλά και στο θετικό αποτύπωμα που θα μπορούσαν υπό προϋποθέσεις αυτές να δημιουργήσουν.

H νέα «ψηφιακή συνάντηση» των στελεχών Επικοινωνίας, #CommunityTalks, λαμβάνει χώρα καθημερινά στις 5 το απόγευμα, διαρκεί 30 λεπτά και μεταδίδεται μέσω της πλατφόρμας Facebook Live, με ενισχυμένη τη διαδραστικότητα και τη συμμετοχή του κοινού.