Τον Ward Graumans επέλεξε η Buck Amsterdam για τον ρόλο του Creative Director, εντάσσοντάς τον στην ομάδα των European Creative Directors. Το στέλεχος προέρχεται από το agency για mission-driven ανάπτυξη, Dawn. To παγκόσμιο creative studio Buck συνεργάζεται άμεσα με brands για branding και design, αλλά και για καμπάνιες και στρατηγική, με τη νέα ανάθεση να αποτυπώνει την εντεινόμενη έμφαση στο Άμστερνταμ και την Ευρώπη.

Με έτος ίδρυσης το 2004 στο Λος Άντζελες, το πελατολόγιό του περιλαμβάνει brand names όπως Apple, Instagram, IBM, Nike, Airbnb, Paypal, Tony’s Chocolonely, Microsoft, Amazon, Tinder, Netflix, Spotify, Meta, Hulu, Mailchimp, Google, BBC, Coca-Cola, Pepsi, WeTransfer και Polaroid. Ο Vincent Lammers, Executive Creative Director και partner της Buck Amsterdam δήλωσε σχετικά: «Για το γραφείο στο Άμστερνταμ, αναζητούσαμε έναν creative director που θα γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της δουλειάς μας στη δημιουργία και την παραγωγή από τη μια και τις φιλοδοξίες μας από το branding, το design και τις καμπάνιες από την άλλη.

Το προφίλ του Ward ταιριάζει απόλυτα, χάρη το background του στο design και το animation από τη θητεία του στο MTV και από την πιο πρόσφατη εμπειρία του με στρατηγική δουλειά στην Dawn». Από την πλευρά του, ο ίδιος ο Ward Graumans, δήλωσε χαρακτηριστικά, σχετικά με τη νέα του θέση: «Η Buck είναι studio, εταιρεία παραγωγής και agency με μια ego-free κουλτούρα, όπου τα πάντα προσανατολίζονται προς το τελικό προϊόν».