Με τη Reach συνεχίζει στο νέο κύμα επικοινωνίας οργανικού περιεχομένου στο TikTok ο Βίκος, μετά τον απολογισμό της προηγούμενης καμπάνιας του.
Το brand ολοκλήρωσε τον Σεπτέμβρη μια καμπάνια organic content που περιλάμβανε 20 creators και 120 κομμάτια οργανικού περιεχομένου.
Η καμπάνια εξάπλωσε το hashtag #monovikos και εντέλει δημιούργησε 13,5 εκατομμύρια views. Μιλώντας για αυτό, ο Brand and Media Manager της Βίκος ΑΕ, Ηλίας Λυμπέρης, ανέφερε: «Το TikTok είναι ένα νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που ήρθε για να μείνει στις ζωές των καταναλωτών και των διαφημιζομένων. Έχουμε επιλέξει στρατηγικά να επικοινωνούμε τα προϊόντα και το σλόγκαν μας #monovikos σε συνεργασία με τη Reach στην πιο δημοφιλή πλατφόρμα που υπάρχει αυτήν την στιγμή, με δεδομένο ότι το κοινό στο οποίο απευθυνόμαστε, σκρολάρει εκεί».