Για τη στρατηγική ανάπτυξη της V+O και των Bakers και Unlimited
Διαθέτοντας εμπειρία 20 ετών σε branding, διαφήμιση και στρατηγική επικοινωνίας, ο Β. Μουρδουκούτας έχει εργαστεί στον χώρο της online και offline επικοινωνίας στη Leon & Partners ως Strategic Planning Director & Deputy General Manager, στην Interweave ως Creative Planning Director και στον τομέα της έρευνας στην TNS ICAP και στη The Workshop. Δραστηριοποιείται παράλληλα και στον ακαδημαϊκό χώρο, στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Η Τέτη Κανελλοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της V+O, επεσήμανε: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, που ένα στέλεχος με την εμπειρία και την ευρύτητα του Βασίλη αναλαμβάνει ένα από τα πιο σημαντικά τμήματα της εταιρείας. Η διεισδυτική ματιά του, η αναλυτική του σκέψη, οι γνώσεις, η δημιουργικότητα και ο επαγγελματισμός του είναι οι δεξιότητες που ενισχύουν και συμπληρώνουν περαιτέρω τη δυναμική μας ομάδα».