Αντιπρόεδρος Business Development στην TBWAEurope

(ΠΟΡΤΟΡΟΖ) Σκοπός του Hall of Fame είναι να τιμά πρόσωπα των οποίων η επαγγελματική και προσωπική πορεία, αποτελεί πηγή έμπνευσης και παράδειγμα προς μίμηση. Ο Proeschel έχει συμμετάσχει 3 φορές στην κριτική επιτροπή των Golden Drum, και έχει υπάρξει πολλές φορές κεντρικός ομιλητής στο φεστιβάλ. Ανήκοντας στο δυναμικό της TBWA από το 2002, από την τωρινή του θέση, με έδρα το Βερολίνο και το Παρίσι, ο Ulrich Proeschel συνεργάστηκε τελευταία με brands όπως τα Heineken, Kayak, McDonald’s και Deutsche Telekom. Η προηγούμενη θέση του ήταν αυτή του Director of Marketing and Communications στην γερμανική Razorfish.