Τη νέα της καμπάνια λανσάρει η EasyJet, η οποία περιλαμβάνει μια σειρά από μικρές ταινίες, διάρκειας τριών λεπτών, με στόχο να υπενθυμίσει στο κοινό πόσο «θεραπευτικά» είναι τα ταξίδια, παρά το γεγονός ότι, αυτήν τη στιγμή, δεν έχει τη δυνατότητα να ταξιδέψει. Η καμπάνια φέρει την υπογραφή των VCCP και OMD και παρουσιάζει επτά ταινίες από δημοφιλείς ευρωπαϊκούς προορισμούς, μεταξύ των οποίων οι ελληνικές παραλίες και οι πλαγιές για σκι στην Αυστρία.
Επιπλέον, θα κυκλοφορήσουν και δύο επεισόδια καθοδηγούμενου διαλογισμού, προϊόντα της συνεργασίας της με το digital coach app Mindshine, τα οποία σκοπεύουν να συμβάλλουν στη βελτίωση της ψυχολογίας του κοινού. «Αν και δεν μπορούμε να ταξιδέψουμε για διακοπές αυτήν τη στιγμή, ελπίζουμε ότι αυτά τα γαλήνια videos από αγαπημένες ευρωπαϊκές περιοχές θα παρέχουν στο κοινό τον χρόνο να κάνει ένα μικρό διάλειμμα, ώσπου να μπορέσουμε να τους καλωσορίσουμε στα αεροσκάφη μας τους ερχόμενους μήνες», σημείωσε η Lucy Outram, Head οf Brand and Central Marketing της EasyJet. Στο μεταξύ, ο βραχίονας του holiday ανέφερε αύξηση των κρατήσεων κατά 250% σε σχέση με πέρυσι, με τον Μάιο να αναδεικνύεται ο δημοφιλέστερος μήνας.
(Πηγή: marketingweek.com)