Στο πλαίσιο αυτό θα έχει την ευθύνη του δημιουργικού προϊόντος των διαφημιστικών εταιρειών, των εταιρειών δημοσίων σχέσεων αλλά και των εταιρειών media του ομίλου. Παράλληλα, η Δάφνη Πατρικίου αναλαμβάνει καθήκοντα Executive Creative Director στην BBDO Athens. Η Δάφνη Πατρικίου ξεκίνησε στην BBDO πριν από 18 χρόνια ως κειμενογράφος και τα τελευταία χρόνια έχει αναλάβει το δημιουργικό κομμάτι μεγάλων πελατών της BBDO.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, όλα αυτά τα χρόνια, έχει αποδείξει την ικανότητά της να δημιουργεί εμπνευσμένες 360˚ καμπάνιες που διέπονται τόσο από στρατηγική όσο και δημιουργική σκέψη, καταφέρνοντας, αφενός μεν, να ξεπεράσει τα ελληνικά σύνορα κερδίζοντας δύο Global digital pitches της Beiersdorf – ένα για το Nivea Sun με τίτλο «No more clothing dramas» και ένα το Nivea Dry με concept «Real Life Challenge», αφετέρου δε, να αποσπάσει βραβεύσεις στα φεστιβάλ δημιουργικότητας.