Προέρχεται από διευθυντικές θέσεις στην Mediabrands του Interpublic Group

Ο Θανάσης Σωτηρόπουλος αναλαμβάνει  καθήκοντα Γενικού Διευθυντή, προερχόμενος από μακρά υπηρεσία στο IPG   Mediabrands Group όπου διετέλεσε Γενικός Διευθυντής της Initiative Media (1995-2000) και Γενικός Διευθυντής της Mediabrands (2000-13) ενώ επί πενταετία κατείχε και την θέση του Regional Operations Director της Mediabrands με ευθύνη για την Μέση Ανατολή και την Β.Αφρική. «Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που ο Θανάσης θα ηγηθεί της ελληνικής The Ad Store καθώς, πέραν της τεχνογνωσίας και των πλούσιων περγαμηνών του, διαθέτει εκτενή εμπειρία στην διαχείριση πολλών διαφορετικών αγορών.

Στο ετήσιο συνέδριο της The Ad Store που έλαβε χώρα στην Αθήνα στα τέλη Σεπτεμβρίου, ο Όμιλος έθεσε ως σημαντικές προτεραιότητες την διεύρυνση του δικτύου σε Μέση Ανατολή και Ασιατικές αγορές αλλά και την λειτουργία του γραφείου της Αθήνας ως hub για την Νοτιανατολική Ευρώπη. Είμαι βέβαιος πως η πολύπλευρη γνώση και η πολυετής εμπειρία του Θανάση θα αποδειχθούν πραγματικά πολύτιμες», δήλωσε ο Χάρης Λαούδης, Διευθύνων Σύμβουλος της The Ad Store Greece.