«Κάθε φορά που κινείσαι, ζεις περισσότερα», λέει ο διάσημος Έλληνας τενίστας, επικοινωνώντας τις αξίες του brand μέσα από την προσωπική του ιστορία. Η καμπάνια παρακινεί το κοινό να κάνει σήμερα το πρώτο βήμα, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «#5000steps» του Rexona, υπό το concept «όσο κινείσαι, σε προστατεύει». Όπως είναι γνωστό, την επικοινωνία του brand επιμελείται η Isobar, η οποία ανέλαβε το επαναλανσάρισμα της μάρκας στις αρχές του 2018. Η νέα καμπάνια με τον Στέφανο Τσιτσιπά θα πλαισιωθεί και με άλλες ενέργειες, όπως outdoor και ολοκληρωμένη digital επικοινωνία.