Όσοι συμμετείχαν στο Mobile Engagement Forum που διοργάνωσε το Marketing Week πριν μερικές ημέρες, είχαν την ευκαιρία να δουν και να ακούσουν τον Sir Martin Sorrell, ο οποίος «βρέθηκε» στο συνέδριο μέσα από μια ενδιαφέρουσα τηλεοπτική συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στον Ben Philips, Global Head of Mobile της MediaCom, keynote speaker του συνεδρίου.

Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη για τους συνέδρους, την οποία πραγματικά απήλαυσαν, αφού είναι γνωστός ο μεστός, ουσιαστικός, εύστοχος, όσο και καθηλωτικός λόγος του Sir Martin Sorrell, ειδικά όταν μιλάει για ζητήματα που άπτονται της σύγχρονης διαφήμισης. Στο πλαίσιο της συνέντευξης αυτής, ο CEO του WPP εξήρε τη σημασία του contextualization και της δημιουργικότητας και υπέδειξε τα τρία στοιχεία που κάνουν τη διαφορά για τα agencies στο στερέωμα του mobile. Και αυτά είναι η τεχνολογία, τα data και το περιεχόμενο, τα οποία συμπληρώνουν το ταλέντο και το κόστος, που παραδοσιακά αποτελούν κριτήρια επιλογής για τους πελάτες.

Πόσο εύκολος είναι όμως ο σχεδιασμός μιας mobile-first στρατηγικής; Όπως εξήγησε ο Ben Phillips, το πεδίο κλονίζεται από εξελίξεις όπως η άνοδος του ad-blocking. Τόνισε πολλές φορές δε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ότι σε αυτό το τόσο σύνθετο και ανταγωνιστικό περιβάλλον η προσοχή πρέπει να επικεντρωθεί στη δημιουργία engaging περιεχομένου, εστιάζοντας παράλληλα στην ανάγκη για εγκυρότερες third party μετρήσεις. Όπως τόνισε, βασική προτεραιότητα αποτελεί η επένδυση σε ποιοτικό inventory και η αξιοποίηση των audience και location data, χωρίς φυσικά να παραγνωρίζεται η σημασία του attribution για την ορθή αξιολόγηση της στρατηγικής και τον ενημερωμένο προγραμματισμό των επόμενων κινήσεων.

Εκτός από τα παραπάνω, στα βασικά συμπεράσματα του συνεδρίου ήταν η ανάγκη δημιουργίας engaging περιεχομένου και η συστηματική μέτρηση των αποτελεσμάτων για την αποτελεσματικότητα του marketing plan, η οποία πλέον οφείλει να θέτει το mobile στην αιχμή του επικοινωνιακού δόρατος. Περισσότερα για το συνέδριο στο αναλυτικό ρεπορτάζ που ετοιμάσαμε στο παρόν τεύχος.