Στο πλαίσιο του συνεδρίου Tourism in Transition: #someTHINKdifferent
Στις 16 Οκτωβρίου, ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) διοργανώνει το ετήσιο συνέδριό του στο ξενοδοχείο Hilton Aθηνών, με θέμα Tourism in Transition: #someTHINKdifferent.

Στόχος της φετινής διοργάνωσης, που πραγματοποιείται με τη συνεργασία του marketing destination agency Toposophy και της weareJARVIS,  του νέου content studio του Found.ation, είναι να αναδειχθούν διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές τοποθέτησης, προώθησης και προβολής προορισμών, νέα ψηφιακά εργαλεία που δημιουργούν χώρο για επιχειρηματικές εξελίξεις, αλλά και ζητήματα που οδηγούν στη σταδιακή αναδιαμόρφωση του παγκοσμίου τουριστικού προϊόντος.

Διεθνείς προσωπικότητες της επιχειρηματικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας και άλλοι διακεκριμένοι ομιλητές θα αναφερθούν σε ζητήματα καινοτομίας, ψηφιακών δεξιοτήτων, αλλά και στην ανάπτυξη νέων εργαλείων που μεταμορφώνουν τον τρόπο του ταξιδιού στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας. Στις δύο σκηνές του συνεδρίου, η φετινή διοργάνωση υπόσχεται ανανεωμένο περιεχόμενο και εμπειρίες.

Η κεντρική σκηνή θα φιλοξενήσει keynotes, συζητήσεις τύπου fireside chat και panels, ενώ στη δεύτερη σκηνή θα παρουσιαστούν διαδραστικά masterclasses. Κύριοι συμμετέχοντες μεταξύ άλλων θα είναι οι Paul Papadimitriou, ιδρυτής της Intelligencr, Iain McDonald, υπεύθυνος δημιουργικού περιεχομένου στην Quartz για την περιοχή Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Ασίας, Martin Boisen, συνιδρυτής και αντιπρόεδρος της διεθνούς ένωσης The International Place Branding Association, Geerte Udo, Διευθύντρια Στρατηγικής Μάρκετινγκ -Amsterdam Partners, Signe Jungersted, Διευθύντρια Ανάπτυξης του Wonderful Copenhagen, David Bizer, ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος του Talent Fountain.