Senior στελέχη της ελληνικής αγοράς που έχουν την ευθύνη θεμάτων Marketing & Media σε εταιρείες μέλη του ΣΔΕ, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τον Matt Green, Global Lead – Media & Digital Marketing της WFA και τους Stephen Chester και Holger Wilcks από τις ενώσεις διαφημιζομένων της Αγγλίας και της Δανίας αντίστοιχα, οι οποίοι μίλησαν για την πρόοδο που έχει σημειωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο για τα θέματα που πραγματεύεται το Global Media Charter, για εξειδικευμένα εργαλεία και για ενέργειες που πραγματοποιούνται σε τοπικό επίπεδο.

«Θεωρούμε ότι η γνώση για τα θέματα που πραγματεύεται το Global Media Charter είναι πολύτιμη για τους διαφημιζόμενους, γιατί η εγρήγορσή τους μπορεί να κάνει τη διαφορά. Έχουμε δεσμευθεί ότι η φετινή χρονιά θα είναι αφιερωμένη στο Global Media Charter, με έμφαση στην ενημέρωση και εκπαίδευση των μελών μας», είπε η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του ΣΔΕ. Η επόμενη προγραμματισμένη δράση με θέμα το Global Media Charter, είναι το 6ο Digital Session, που θα πραγματοποιηθεί στις 29 Μαΐου 2019, αποκλειστικά για τα μέλη του Συνδέσμου.

Σε αυτό, θα συζητηθούν αναλυτικά οι 3 από τις 8 αρχές του Global Media Charter, που αφορούν σε ad fraud, viewability και μέτρηση και πιστοποίηση από τρίτους. Το Global Media Charter, ο Παγκόσμιος Χάρτης για τα Διαφημιστικά Μέσα στον οποίο καταγράφονται τα σημαντικότερα ζητήματα που απασχολούν τους marketers παγκοσμίως, δημιουργήθηκε από την WFA για την καλύτερη λειτουργία του ψηφιακού οικοσυστήματος. Ο ΣΔΕ, λόγω της σημαντικότητας του θέματος για την ασφάλεια, διαφάνεια, αποτελεσματικότητα της επένδυσης και την εμπιστοσύνη, έχει ξεκινήσει σειρά δράσεων προβολής και εκπαίδευσης.