Στο Instore Marketing Conference στις 6 Νοεμβρίου
Ο Roland Grassberger, CEO της Grassfish Marketing Technologies, ενός εκ των κορυφαίων ευρωπαϊκών εταιρειών στην ανάπτυξη smart stores και digital signage, θα παρουσιάσει στο συνέδριο Instore Marketing Conference στις 6 Νοεμβρίου τις σύγχρονες πρακτικές αναφορικά με το instore engagement και το interactivity με τους πελάτες στα καταστήματα λιανικής.

To Customer Engagement είναι ζωτικής σημασίας για ένα επιτυχημένο customer journey. Κι ενώ στο online retail υπάρχει πληθώρα διαθέσιμων εργαλείων, η αντίστοιχη εφαρμογή λύσεων customer engagement στα φυσικά καταστήματα είναι αρκετά σύνθετη διαδικασία. Έχοντας ένα καινοτόμο μείγμα διαδραστικών εμπειριών και ψηφιακής υποστήριξης των πωλήσεων, τα brands και οι retailers έχουν τη δυνατότητα να εγκαθιδρύσουν ισχυρούς διαύλους επικοινωνίας και σχέσεις με τους πελάτες. Εντός καταστήματος, η προσέγγιση του πελάτη μπορεί να γίνει απευθείας και με όλες τις αισθήσεις. Αυτή είναι μια ευκαιρία που οι retailers καλούνται να αξιοποιήσουν. Ο Roland με την παρουσίασή του θα αγγίξει τη φιλοσοφία και τις στρατηγικές ορισμένων επιτυχημένων πρακτικών. Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο στο www.instoremarketing.gr.