Συμμετείχαν 8 ελληνικές επιχειρήσεις

Το ελληνικό περίπτερο με το βραβευμένο branding του κλάδου «Taste like Greece» φιλοξένησε τα προϊόντα των εκθετών και αποτέλεσε ιδανικό σημείο επιχειρηματικών συναντήσεων. Παράλληλα, οι εταιρείες του ελληνικού περιπτέρου που διέθεταν Π.Ο.Π./Π.Γ.Ε. προϊόντα πραγματοποίησαν εκτενή παρουσίαση με παράλληλη γευσιγνωσία σε επισκέπτες,  προσκεκλημένους δημοσιογράφους και εμπειρογνώμονες προερχόμενους από τον χώρο της γαστρονομίας. Τέλος, σε κεντρικό σημείο των εγκαταστάσεων λειτούργησε ιδιαίτερος χώρος προβολής, όπου η κάθε χώρα είχε τη δυνατότητα να προβάλει τα νεοεισερχόμενα στην Ιαπωνική αγορά προϊόντα της. Από ελληνικής πλευράς τοποθετήθηκαν αντιπροσωπευτικά προϊόντα και από τις 8 Ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έκθεση.