Αφήνοντας πίσω Omnicom και Publicis

(ΚΑΝΝΕΣ) Το βραβείο αποδίδεται στον όμιλο του οποίου τα agencies συγκέντρωσαν τ77777777777ους περισσότερους βαθμούς κατά τη διάρκεια της εβδομάδας διεξαγωγής του φεστιβάλ. Στην ανάδειξη του WPP συνέβαλαν agencies από 47 διαφορετικές χώρες, ενώ η Ogilvy & Mather στέφθηκε «Network of the Year» για 3η συνεχή χρονιά. Ο Sir Martin Sorrell, CEO του WPP, δήλωσε: «Συνήθως περιγράφουμε τις Κάννες σαν τα Oscar μας, αλλά φέτος ήταν το World Cup της διαφήμισης και του marketing. Τους τελευταίους 12 μήνες υπήρξαν ορισμένοι αντιπερισπασμοί από κάποιους στη βιομηχανία, άρα είναι καλό να επικεντρωθούμε στον πυρήνα των ενεργειών μας: την εξαιρετική δουλειά για τους πελάτες». Ο WWP απέσπασε πρόσφατα και το βραβείο Effie του πιο αποτελεσματικού διαφημιστικού δικτύου διεθνώς.