Τη στρατηγική «One Hearst Europe» υιοθετεί ο εκδοτικός όμιλος Hearst, αναδιοργανώνοντας τη δραστηριότητά του στην Ευρώπη, με ολιστική κατεύθυνση.

Σύμφωνα με τον James Wildman, ο οποίος αποτελεί Πρόεδρο της Hearst Europe από τον Σεπτέμβριο, η αναδιάρθρωση της δραστηριότητας σε Μ. Βρετανία, Ιταλία, Ισπανία και Ολλανδία θα περιστρέφεται γύρω από τρεις εμπορικούς πυλώνες: ψηφιακή επιτάχυνση, διαφοροποίηση των εσόδων και ανάπτυξη του μεριδίου του print. Η δραστηριότητες θα οργανώνονται με όρους λειτουργίας και όχι χώρας, αν και οι ομάδες θα συνεχίσουν να εργάζονται ανά χώρα και με διακριτά P&Ls, υπό την καθοδήγηση country managers.

Ωστόσο, ο Wildman παρουσίασε 4 «ισχυρότερα και πιο συνεργατικά» τμήματα σε όλο το εύρος της Hearst Europe που «θα μοιράζονται best practices και θα ενισχύουν τη συνεργασία μεταξύ αγορών». Τα τμήματα αυτά θα είναι τα central operations, content and consumer (B2B), marketing solutions (B2B) και ένα people team.

Ο Wildman σχολίασε σχετικά: «Είμαι κάτι παραπάνω από υπερήφανος που οδηγώ τη Hearst Magazines Europe σε αυτή τη συναρπαστική δεκαετία. Είμαι επίσης ενθουσιασμένος για την παρουσίαση μιας νέας οργανωτικής δομής που θα προάγει τη μελλοντική μας επιτυχία στην περιοχή. Ευθυγραμμίζοντας τα εξαιρετικά μας ταλέντα από όλες τις αγορές, θα γίνουμε ακόμη πιο καινοτόμοι και αποτελεσματικοί».
(Πηγή: Campaign)