Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου ο Δημήτρης Βάγιας Διευθυντής Εταιρικών Πωλήσεων και Υπηρεσιών παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο τα new media διεισδύουν δυναμικά στο χώρο της διαφήμισης λειτουργώντας αυτόνομα ή συμπληρωματικά με τους παραδοσιακούς τρόπους επικοινωνίας και τι αλλαγές επιφέρουν σε σχέση με τους πελάτες και τους καταναλωτές.

Αναφέρθηκε στα αίτια που καθιστούν τους πελάτες – διαφημιστικές εταιρίες και τα media shops – πιο απαιτητικούς και πιο εστιασμένους σε ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια και ανέπτυξε τους λόγους για τους οποίους ο καταναλωτής μεταμορφώνεται από consumer σε prosumer και πως ο ίδιος πλέον καθορίζει τον τρόπο με τον οποίο δέχεται τα διαφημιστικά ερεθίσματα. Στην ομιλία του αναφέρθηκε σε παραδείγματα και best practices από το εξωτερικό και ανέπτυξε τη στρατηγική και τις λύσεις που παρέχει ο όμιλος Forthnet προκειμένου να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις επικοινωνίας 360ο.

Παράλληλα ο Διονύσης Τσίτος Διευθυντής Τομέα New Media συμμετείχε στο πάνελ με θέμα New Media. New Screens. New revenues εκφράζοντας τη θέση του ομίλου Forthnet σε σχέση με τα νέα δεδομένα που αναπτύσσονται στο χώρο των νέων μέσων και των αλλαγών που αυτά επιφέρουν στο τηλεοπτικό και online περιβάλλον τόσο από πλευράς περιεχομένου και υπηρεσιών όσο και από πλευράς διαφημιστικής απορρόφησης.