Το νέο λογότυπο θα παρουσιαστεί σε κάθε επικοινωνία της μάρκας, εσωτερική και εξωτερική, μέχρι το τέλος του 2019. Σχεδιασμένο από την εταιρεία επικοινωνίας Armando Testa, εκφράζει την ιστορία, το παρόν και το μέλλον του ομίλου. Εκτός από το λογότυπο, η Angelini ξεκινά και αφιερωμένη ιστοσελίδα, όπου οι χρήστες θα ενημερώνονται για τις επετειακές πρωτοβουλίες που σχεδιάζει ο όμιλος, τόσο για τους εργαζομένους όσο και για την κοινωνία. Ο Παναγιώτης Γιαννουλέας, Γενικός Διευθυντής της Angelini Pharma Hellas δήλωσε: «Δεσμευόμαστε να συνεχίζουμε να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία με τα προϊόντα μας, πάντα με γνώμονα την καινοτομία και την ποιότητα. Στόχος μας η βελτίωση της ποιότητας ζωής σε καθημερινή βάση».