Στο πλαίσιο της γενικής συνεργασίας τους

Στόχος της συνεργασίας είναι η ευαισθητοποίηση του κοινού για την εκστρατεία της Unicef «100% Campaign» και η συγκέντρωση δύο εκατομμυρίων ευρώ μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, κάτι που ισοδυναμεί με τον εμβολιασμό 50.000 παιδιών. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, εκπρόσωποι της ΠΑΕ και του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού, καθώς και της Unicef, επισκέφθηκαν το «Παιδικό Σπίτι» στον Πειραιά, το οποίο στηρίζει ο ερασιτέχνης Ολυμπιακός, αφήνοντας στα παιδιά ως δώρα σχολικές τσάντες, τετράδια και ρούχα. Επιπλέον, ο Ολυμπιακός έστειλε 250 δώρα Unicef στην Ογκολογική Μονάδα Παίδων «Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη – ΕΛΠΙΔΑ», στο πλαίσιο εκδήλωσης που διοργανώθηκε για τη συλλογή δώρων για τους μικρούς ασθενείς.