Είχε αποχωρήσει πρόσφατα από το The Martin Agency

[Λος Αντζελες] Εκεί θα ασκεί ουσιαστικά τα καθήκοντα του Rob Schwartz, Chief Creative Officer, ο οποίος θα αναλάβει ηγετικό ρόλο σε παγκόσμιο επίπεδο.
Ο Martin εντάχθηκε στην The Martin Agency τον Ιανουάριο του 2010, προερχόμενος από την Wieden+Kennedy Amsterdam όπου εργαζόταν ως Executive Creative Director. Νωρίτερα δε είχε διακριθεί ως Creative Director στην Goodbym Silverstein & Partners. Έχει συνεργαστεί με πελάτες όπως οι Hewlett-Packard, Nike, Nokia και Honda, ενώ ήταν ένας από τους εμπνευστές του “Happiness Factory” της Coca-Cola. Η TBWAChiatDay LA θεωρείται ένα από τα κορυφαία γραφεία του agency, έχει αποσπάσει σημαντικά βραβεία και δημιουργεί, μεταξύ άλλων, για τις Pepsi, Gatorade, Visa και Southwest Airlines.