Κεντρικός Ομιλητής στο συνέδριο «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη» Για πρώτη φορά στα έξι χρόνια της διεξαγωγής του, το συνέδριο «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη», που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, υποδέχεται έναν διεθνή ομιλητή: τον Thomas Kolster, marketer και πρωτοπόρο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
O Thomas Kolster είναι εμπνευστής του όρου Goodvertising που έχει εξελιχθεί σε κίνημα και περιγράφει τη σημαντική μεταβολή που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στο τοπίο της διαφήμισης. Ο Thomas έχει δηλώσει το «παρών» ως ομιλητής στα σπουδαιότερα events του κόσμου, όπως το SXSW, το φεστιβάλ Eurobest, τα βραβεία D&AD και Epica, το ad:tech& Sustainable Brands κ.α. Παράλληλα, έχει να επιδείξει αρθρογραφία στον Guardian και σε άλλα μεγάλα Μέσα, ενώ έχει διατελέσει μέλος κριτικών επιτροπών σε διεθνή βραβεία. Το βιβλίο του με τίτλο «Goodvertising» αποτελεί την πληρέστερη μελέτη που έχει συνταχθεί μέχρι σήμερα για την κοινωφελή επικοινωνία.