Θα συνεργαστεί με τον Nick Law, Chief Creative Officer του Publicis Groupe και το Leo Burnett Global Creative Council, προκειμένου να συνεισφέρει στην εξέλιξή του. Ο Law δήλωσε σχετικά: «Ο Mark είναι ένας θρύλος και ένας στενός προσωπικός φίλος. Το σώμα της δουλειάς για το οποίο ήταν υπεύθυνος είναι ασυναγώνιστο. Ό,τι και να πει κανείς είναι λίγο για την επιρροή του στη βιομηχανία και την ηγεσία του σε ένα από τα καλύτερα δημιουργικά agencies του κόσμου».

Ο Tutssel ανέλαβε τη θέση του global chief creative officer το 2006 και έχει έκτοτε δημιουργήσει καμπάνιες για εταιρείες όπως οι Samsung, McDonald’s, P&G και Coca-Cola. Κατά την αποχώρησή του, το θρυλικό στέλεχος δήλωσε: «Η βιομηχανία βιώνει πρωτόγνωρες αλλαγές και φαίνεται πως είναι η κατάλληλη στιγμή για να γυρίσω σελίδα στο επόμενο κεφάλαιο της ζωής μου».
(Πηγή: TheDrum)