Στο πλαίσιο του εορτασμού των 30 χρόνων της μάρκας

Ο σχεδιαστής μόδας θα είναι ο Δημιουργικός Διευθυντής του αναψυκτικού για το 2013, με τη συνεργασία τους να αποτελεί ένα κομμάτι της καμπάνιας «Λάμποντας μαζί για 30 χρόνια». Ο Marc Jacobs δίνει τη δική του δημιουργική πινελιά στην Coca-Cola light, σχεδιάζοντας μια limited edition συλλογή συσκευασιών. Αντλώντας έμπνευση από τις δεκαετίες του ΄80, του ’90 και του ’00, τα κομψά σχέδια απεικονίζουν το γυναικείο δυναμισμό.

Για την ανακοίνωση της συνεργασίας, η Coca-Cola light θα λανσάρει μια μικρού μήκους ταινία, στην οποία πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο σχεδιαστής. Με σημείο αναφοράς τις θρυλικές, αισθησιακές διαφημίσεις της μάρκας της δεκαετίας του ’90, ο Marc Jacobs εμφανίζεται μέσα σε ένα photo booth φορώντας τα απολύτως απαραίτητα, σαγηνεύοντας το γυναικείο πληθυσμό. Οι limited edition, συσκευασίες, θα είναι διαθέσιμες από το Μάρτιο στις χώρες της βορειοδυτικής Ευρώπης.