O Henry Stokes θα παρουσιάσει τη νέα στρατηγική programmatic & data, με KPI τα business outcomes για τον πελάτη
Όπως κάθε σημαντική τεχνολογική καινοτομία που οδηγεί σε νέες πρακτικές, το Programmatic trading, αλλά και το συνολικό data management στο οποίο εδράζεται, έχει περάσει από πολλά στάδια: από τις δοκιμές και αρχικές αστοχίες, στη διάδοση και τα πρώτα αποτελέσματα και, στη συνέχεια, στην εδραίωση ενός λειτουργικού επιχειρησιακού μοντέλου.

Ωστόσο, το Ρrogrammatic δείχνει να εισέρχεται σε νέο στάδιο ωρίμανσης, τόσο λόγω μεγαλύτερων τεχνολογικών δυνατοτήτων όσο και λόγω καινοτόμων πρακτικών που εναρμονίζονται ακόμα περισσότερο με τους τελικούς στόχους των πελατών. Αυτό το νέο πλαίσιο, που πλέον χρησιμοποιεί τα business outcomes για τα brands ως ακρογωνιαίο KPI, θα παρουσιάσει στο Media RoI Forum’18 (www.mediaroiforum.gr) o Henry Stokes, Managing Director των Global Accounts της Xaxis, μέρος του WPP Group.

Με 17 χρόνια εμπειρία στην ψηφιακή διαφήμιση και ειδίκευση στο performance marketing, καθώς και 8 χρόνια στα programmatic media, o Stokes ηγείται μιας ομάδας, η οποία καταστρώνει programmatic στρατηγική για μερικούς από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους παγκοσμίως. To Media RoI Forum’18 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 15 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens.