«Ο Matthew είναι ο απόλυτος επαγγελματίας και ένας από τους πιο αξιόπιστους συνεργάτες μου τις τελευταίες τρεις δεκαετίες», δήλωσε ο Richard Edelman. «Αποτελεί την επιτομή όλων όσα αντιπροσωπεύει το brand Edelman. Είναι πελατοκεντρικός και βαθιά αφοσιωμένος στην τελειότητα». Από τη νέα του θέση, ο Harrington θα έχει υπό την εποπτεία του το ψηφιακό κομμάτι και τις συμβουλευτικές υπηρεσίες, ενώ θα συνεχίσει να ηγείται του Client Portfolio Management Committee.

Το digital αποτελεί εδώ και μια δεκαετία την κινητήριο δύναμη της εταιρείας με το πελατολόγιο να περιλαμβάνει μάρκες όπως οι Samsung και Adobe. Ο Harrington, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Edelman πριν από 35 χρόνια, είναι ειδικός στο corporate positioning και το reputation management, με εξειδίκευση στα crisis communications, merger and acquisition και ΙΡΟ. Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε κάποιους από τους σημαντικότερους πελάτες της εταιρείας, μεταξύ αυτών οι Samsung, Microsoft και Nissan.
(Πηγή: TheDrum)